یکی از قشنگترین حس ها...

یکی از قشنگترین حس ها اینه که بعد یه دعــوا از نگاهش بفهمی که هنوزم دوســـت داره...



نظرات شما عزیزان:

سوگند
ساعت20:53---7 ارديبهشت 1391
این جمله چیزیه که من همیشه دوست دارم.دلم میخواد وقتی باکسی که دوسش دارم دعوام میشه ببینم که دوسم داره

fati
ساعت19:08---6 ارديبهشت 1391


fati
ساعت22:48---4 ارديبهشت 1391
سلام گلم مرسی از لینکت منم لینکت کردم فقط منوبه این اسم لینک کن غم عشق مرسی

fati
ساعت19:59---4 ارديبهشت 1391
سلام عالیه
به منم سر بزن و لینک کن مرسی

http://eshghe91.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 19:43 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com